داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم

خرید بک لینک
داستان امروز تهران داستان خرده دست آور است در میان انبوه داستان ها و خواسته ها و تغییرات،از دید شهروندان تهرانی یک عده هستند که رنگ شهر از نگاهشان خاکستری است.از دید یک عده تهرونی،تهران از دید شهروندانش مرد است و اگر انسان بود شغلش مسافر کشی بود.آیا تهران زشت است؟آیا تهران با گذشته خود مشکل دارد؟ داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم...

ما را در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: پنجشنبه 15 تير 1396 ساعت: 21:23

صفحه بندی